Gustavs 5-års dag!

Som gammal luttrad småbarnsförälder är det bara att kasta sig huvudstupa in i vardagslivets alla tänkbara situationer.
Som när vi kom hem sent på kvällen från London möttes vi av en mycket kräkandes Holger.Stackars stackars liten.Inte undra på att mammalängtan var så stor & växte sig ännu större under helgen.Vem vill inte vara med sin mamma & pappa när man är liten & blir sjuk!!??
Så iallafall...mitt ibland spyor & renbäddning av sängar sjöng vi & firade Gustavs 5-års dag.Vi hade förberett oss inne på Hamleys i London & köpt med oss alla presenter därifrån.

WOWWWW...ett limegrönt Nintendo DS

En westernrevolver att skjuta ner burkar med.Mamma är så säker på detta :) men så har hon ju oxå i sin ungdom tagit GULD,SILVER & BRONS i luftgevär.

En sådan jättesöt baby Basil chokladkyckling var vi bara tvugna att köpa med hem till vårt lilla födelsedagsbarn.

Gustav poserar stolt med Baby Basil :)

Hannes oxå på väg att drabbas av kräksjukan & väldigt hög feber.Fast det vet vi inte just i denna stund.

Födelsedagsbarnet hugger in på Baby Basil mmmmmmm.....marabou....NOT!!!

Holger som mådde jättedåligt här fick äran att bära in tårtan,som vi som tur var redan hade i frysen.
Man riktigt ser så hög febern är.Mammas busbandit.

Så här tjusig kan en "köbekaga" se ut när man fått dekorera den lite själv.
_Väldigt_ avancerat & tålamodsprövande,hahahaha....

Men kolla här brorsan...det är så här du ska göra...

JIPPIEEEEEE.......jag blåste ut ALLA ljusen på första försöket.Nu önskar jag mig.....får jag säga det högt?
Nej,du får tänka det för dig själv (säger den förståndiga mamman) Fast.......(långt tänkande)........................
det gjorde jag i julas med men det var ju ingen som hörde......Men hur vet du det....(frågar mamman då)
Men mamma jag fick ju inte det jag ville av tomten.........
Inte ska någon komma & säga att dagens barn inte tänker,hahahaha....

Kolla vilken duktig kille.Alla ljusen slocknade på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0