ALLA HJÄRTANS DAG I LERUM!

Jaa,så led denna dagen också mot sitt slut.Eftersom klockan är över midnatt nu så är det ju faktiskt en ny dag.
Dagen började extremt tidigt för Mattis & Holger som skulle vara på Innebandyträningen redan kl.08.00.Lite småtortyr mot både föräldrar & barn.
Gustav som hade kommit ner i vår säng under natten kurade så mysigt intill mig & vi vaknade inte förrän efter 09.30.
Det som väckte oss var bandykillarna som kom hem.
Med både present & blommor till den lilla nöjda mamman :D Holger hade valt en alldeles egen bukett till mig med olikfärgade tulpaner,så gulligt.Av Mattis fick jag röda rosor & en Leif  G W Persson-bok.
Grabbarna fick också lite småpresenter idag  av oss + en himmla massa Valentine-godis från mormor som hon skickat upp i en låda fylld med gottor till bredden.
I vanliga fall så ÄLSKAR jag att ligga & läsa på kvällen men nu känns det bloggeriet kommit igång igen & då orkar jag inte läsa med.Hinner liksom inte.
Jag hade köpt såå fina Valentine-kort till både morfar,mormor,farmor,faster & moster + nåra till men jag har tyvärr inte fått ändan ur vagnen & postat dom.Är fortfarande småsjuk & förbenat trött.Skulle kunnat sova mig genom dagarna för tillfället.Det har tagit hårt på mig,först bihåleinflammationen,sen öroninflammationen & nu håller jag precis på att bli av med ögoninflammationen.Hostan & förkylningen håller sitt grepp om mig fortfarande.
Det känns verkligen att man inte är 20 år längre,hahaha.Men jisses vad mycket lugnare & tryggare det är nu ;-)

Imorse åt vi en supergod hjärtformad Italiensk Salami till frukost när killarna kom hem med nya frallor,mums.

Nattis på er alla....vi ses snart igen.

PS!Om jag inte är helt död efter morgondagen så ses vi imorgon igen.
Vi ska nämligen till Torpen & gallra ut vår skog.Det brukar vara både tungt & jobbigt men så underbart när man är klar.
En fantastisk rensning för både kropp & själ & inte minst för skogen själv.

NATTIS igen då.....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0