Min Odd Molly garderob!

Jag är en stor fantast av dessa kläder som många vet.Inte allt tilltalar mig men väldigt mycket.
Dom passar så otroligt bra till min personlighet.Känns som det är just denna stilen jag sökt halva mitt liv.
Snyggt & läckert men inte för uppklätt.Jag använder mina OM både till vardags & fest.Älskar dom,kan bo i dom :D

Här är några godbitar ur min garderob.



Den här fina klänningen fick jag på min födelsedag i vintras *LOVE*

Denna kjolen köpte jag på tradera häromdan.





Detta är nog min absoluta favorit för tillfället.
Alldeles underbar med vitbeiga broderier framtill & röda
broderier på armbågarna *KÄR*

Denna underbara skapelse har jag inte ännu men förhoppningsvis
bor den också i min garderob inom snar framtid *LÄNGTAR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0