Måndag 16/6

Idag skulle vi egentligen om allt gått som planerat befunnit oss i Grekland.Närmare bestämt på Rhodos.
Där skulle Hannes & jag representerat vår familj i firandet av husets morfarKjell som idag fyller 70 år.
Pga. morfars sjukdomstillstånd avrådde läkare att han skulle flyga.
Jättetråkigt tycker vi,framförallt att morfar inte mår så bra men också att vi inte får fira hans dag med honom.
Han är i Simrishamn & firar dagen.Ska snart ringa honom & sjunga.Sen ska jag ordna med blommogram så han får sig en rejäl "kvast" på sin dag.

Annars är det lite smålugnt för tillfället.Hannes är på TeamSportias Fotbollsskola här i Lerum & Holger är på TeamSportias Fotbollsskola i Gråbo.
Gustav var alldeles överlycklig som fick gå på dagis idag *kul kille*.

Funderar på att åka till "Inred,presenter & sånt" & köpa en stor fin plåtburk till Bibbis & Olles hundgodis.
Alltid snyggt & dekorativt på köksbänken.

Hittade då äntligen min efterlängtade Odd Molly skjort/tunika på tradera.se .Bäst av allt var att jag vann auktionen :D
Köpte en kjol där härförleden också den Odd Molly.
Gillar inte alla deras kläder men väldigt mycket av det,tyvärr.Det blir lite tomt i plånboken.
Men jag är värd det efter min stora viktminskning på 50 kilo.Undrar hur länge/hur många år den ursäkten får gälla :D

Så egentligen var det kanske pga. ett dåligt samvete jag köpte herrmodemagasinet "King" till Mattis igår *skrattar*.
För att han också ska uppdatera sin garderob lite.Ska försöka hitta nåra olika snygga linnebyxor till honom i beigea,svarta & bruna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0