Dagen innan midsommarafton 19/6

Regnet det bara öser ner,trallalalalalaladadado.....
Ja,så kul väder har vi här i Lerum idag *BLÄÄ*.Försöker hämta krafter & inspiration för att i det närmsta ge mig ut på shoppingtur.Ska hitta en fin & användbar 30-års present till Petra.Imorgon har Petra kombinerat 30-års partaj & midsommarfirande ute på Flatön.Dit är vi bjudna & det ska bli jättekul.
Men som det ser ut nu får vi nog bära regnställ utanpå våra midsommarkläder :((
Vill ha sol & värme egentligen men för Mattis skull är detta det bästa.
Ska till Sellmans & kolla in linnebyxor till Mattis idag.Kanske en ny snygg skjorta med.Själv behöver jag bara ett par nya vita jeans.Tänkte ha min nya OM-tunika med vitbeiga broderier framtill.Vi får se,jag hinner nog prova nåra olika alternativ innan jag bestämt mig.
Igår ringde mormor & Stig från KhaoLak (stavning??)Dom hade 35 grader & jag blev väldigt avundsjuk.I nästan 1 månad ska dom vara där.
Men,vi ska vara glada för det vi har,dvs.kärlek & hälsa.Så vad är väl lite regn då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0