Nu har farmor kommit!

image33
Jaa,nu blir det lite tokigt rent tidsmässigt.Farmor har ju inte kommit som i "NU".Om ni förstår.Jag har haft lite mycket runt mig & helt enkelt bortprioriterat min lilla blogg.Jag är fortfarande i slutet på november även om dagens datum säger nåt helt annat.
Här är vi på Bagges Torg på väg till scouternas julmarknad.Höga förväntningar hade vi & när vi kommer fram dit är ALLT slutsålt.Absolut INGET var där att titta på så det blev cafèdags istället.image34
Farmor var såklart hett efterlängtad.Men det var inte förutan att även rulatorn var välkommen.Alla 3 killarna nästan slogs om vem som skulle få "planka" på farmor.Men Gustav var nog ändå lättast för farmor att köra.
image35
Väl ute på Bagges Torg igen fick Mattis tag i kameran.Eftersom jag är familjens fotograf,än så länge.Hannes kommer tätt efter :-).Så självklart är jag en mycket sällsynt varelse på våra foton här hemma.Så det är både ovanligt & kul när det händer.
image36
Äkta sann KÄRLEK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0