Fantastisk service med så kort varsel!

Var bara tvungen att sticka inom här innan jag hoppade in i duschen & berätta.

För en stund sedan ringde jag skolan för att kolla om dom kunde ordna med särskild kost till Holger.
Han ska äta mat utan fibrer vilket inte är det enklaste,tycker jag då som är programerad att ge mina barn det
absolut motsatta,dvs. FIBRER!!!!

Iallafall fick jag prata med kökschefen där.Mycket trevlig & serviceminded.Redan till lunchen imorgon kan Holger
gå in i köket & hämta alldeles egen mat.TACK!!!!
Snacka om att det är lätt att röra upp moders hjärtat.Men det värmde så mycket & gjorde mig så glad att jag slapp tjata & gnälla.
Tror "bambatanterna"  oxå ska få nåt fiberfattigt imorgon ;) YEEEEESSSS!!!

En rejäl chokladkartong.Det tycker jag dom är värda!!!!

Nu måste jag sätta fart så jag blir färdig nångång.Vårt möte börjar 17.00

Byebye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0