Ambivalenta JAG!

Precis när jag skulle hoppa i säng inatt så slog det mig att den 17:e mars inte bara är årsdagen för oss som Torpägare.
Det är mitt STORA datum för min nya mage & midja.Har helt glömt bort att det är då jag ska göra min bukplastik.
Det behövs ju verkligen efter en viktnedgång + TRE graviditeter.Men frågan är om tiden är rätt.Det är den ju aldrig egentligen.Har redan ombokat en gång.Två gånger får man av eller omboka sedan åker man ur kön.BLÄÄÄÄÄÄ.....
Men visst hade det varit trevligt att springa omkring i Turkiet i sommar med en lite mindre omusklad mage.


Återkommer med det tekniska runt operationen.Måste sätta mig & meditera en stund nu.Se om jag kan bestämma mig
idag.När jag ser den här bilden från HM´s nya badmode är valet lätt,hahaha....
Men det är lite mer än bara en illussion.Lägger jag mig på op-bordet är jag rent praktiskt ute ur bilden ett litet tag.
Det innebär att Mattis måste gå ner i tid under min vilotid.Får vi ett litet uppdragsbarn måste han vara hemma på heltid.
Så det är inte helt lätt i en storfamilj att bara utgå.
Kom gärna med ideeér & synpunkter!
Kram sålänge....

Kommentarer
Postat av: Lina

jag förstår att det både är nervöst och en jobbig tanke att helt vara ute ur "gamet" ett tag, Men det är klart att du klarar det ! se de som lite semester haha! även fast det inte är världens roligaste ! peppa dig själv lite mer, tänk på resultatet!

2009-02-17 @ 07:31:06
URL: http://ladymon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är alltså det man ska vara,resultatfokuserad :)

Men jag har ju ett sånt enormt kontrollbehov.Hur ska jag kunna släppa man barn & hundar???Det är nog DET jag får jobba på ;)

Trots att jag har fångat världens mest kompetenta man är det jätteasvårt att släppa järngreppet om familjen LER.

2009-02-17 @ 10:31:18
URL: http://careke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0