Conversefrälst :-))

Conversefrälst :-))
Man kan aldrig få för mycket av dessa skor.Älskar dom i alla färger,
former & utföranden.Nästan alla iallafall.
Dessa små unberbara underverk kan man köpa till en liten spädis.Sen finns
dom väl upp till stl.50 eller nåt ;-)
image22
Eller varför inte ett par Converse i canvas med teddyfoder.Så mysiga & snygga till ett par snygga
jeans eller en läcker kjol.
image23
Vad sägs om ett par riktigt rosa.Dessa gillar jag till jeans på killar.Tyvärr är dom för små för vår 9-åring
& på tok för stora till 5-åringen.
Tanken är att alla Conversen ska läggas ut på tradera men jag tycker det är liiiiiiite tidigt än.
Är ju nåra månader kvar till vi har våren här.
image25
Ett par såna här tomatröda hade jag själv som tonåring.Hur läckra som helst.
Nu har jag ett par knallgröna,riktigt ljusgräsgröna.Tyvärr är dom för stora nu så det blir väl att
tradera dom med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0