Tack & godnatt!!

Nu har klockan sprungit iväg _igen_.Klockan är snart 3 på morgonen & jag håller fortfarande på & pillar & pular.Tycker det är så mysigt när alla mina killar,även den store *ler*,ligger & sover & jag kan smyga omkring för mig själv i vårt julmysiga hus.
Nu har jag avverkat ett litet tvättberg i tvättstugan så nu är Tomten välkommen även in där.Inköpslistan är gjord i mitt huvud,än så länge.Ska ner på pränt så fort jag hinner/orkar ;-)).Får absolut inte glömma ugnsrengöringen till vår nya Keddykasett.Det räcker med ett par eldningstillfällen så ser man nästan inte genom glaset.Även den måste vara julfin.Massor av ved har jag oxå burit in.Ser så fint ut där den ligger i sina korgar vid brasan.La på mer ved nu innan jag gick upp.Så vi får en varm & mysig frukost i morgonbitti.
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0